Wednesday, February 3, 2010

Rindu...

3 Feb 2010- Aku cuba menulis sekerap mungkin tapi waktu amat2 membataskan. Syawal yang terakhir sudah amat lama berlalu tapi aku tidak datang dengan catatan2 baru.

Ramai yang bertanya dan menunggu...insyaAllah, aku sedang menghabiskan pekerjaanku satu persatu....dan akan kucuri waktu agar dunia kecilku ini kembali berlagu. Tunggu aku pada satu waktu......tidak lama mungkin...tapi harus ditunggu.

13 comments:

Syahmi Mohd Isa said...

rindu sgt dgn catatan harian kak zyee...huhu..

Azwan Hashim said...

moga2 dunia kecil kembali berlagu dgn segera..kerna kami semua begitu lama merindui dendangan lagu2 yang rentaknya tersusun diiringi asyiknya irama oleh sangdewi.. cewah!!!huhu.. ;p

sha said...

:)

anak mak said...

yes!!! yey..she's back on track!!!

arieda salsabella said...

raya dah lama berlalu...tp raya cina baru je nak menjelang tba..huhu..
xpe kz..kiteorg setia menunggu..walau seribu tahun lagi..heheh..kami fhm sgt2..waktu amat cemburukan kz kan...xpe2...pasti lepas konsert satu suara..kz pasti akan update Dunia Kecilku kan..

Fadzul_FadzQ said...

fadz sentiasa menunggu kedatngan DUNIA KECILKU...
xsabar menunggu update terbaru kAK zyee..huhu

zaffirazaini said...

oollaaa... update suda... hehe..
KISS.. Keep It Short & Simple.. hehe..
bagus..bagus.. masih ada keinginan nk menulis tu kz.. zaff plak rasa cam nk tutup blog... coz ayah sudah membacanya... segansszz... huhu..

オテモヤン said...

オナニー
逆援助
SEX
フェラチオ
ソープ
逆援助
出張ホスト
手コキ
おっぱい
フェラチオ
中出し
セックス
デリヘル
包茎
逆援
性欲

Anonymous said...

kenapa dah lama tak update blog?

Anonymous said...

kak zie ble mau update... huhu

Fakeh said...

Cubalah google tajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH, maka akan fahamlah kita tentang hakikat bangsa ini. Dan cubalah google pula tajuk-tajuk berikut agar kita kenal musuh dalam selimut yang mencari peluang dan ruang untuk mengkhianati bangsa ini, iaitu:-

(a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
(b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
(c) Jom Kenali Dr Maza & Co
(d) Ahlul Bait Yang Dicerca
(e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
(f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
(g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

FAKEH KHALIFAH SAKA

Anonymous said...

Nice post and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI