Thursday, July 23, 2009

Happy Birthday D.J

Inilah kek hari jadi untuk D.J.


Aku dan Saida meraikan D.J, tolong pasang lilin.


Apalah agaknya hajat D.J sempena 29 tahun usianya. Nampak je kecik..dah tua ni....


Hahahhaa..seronok kami dengan birthday girl....girl ke? Hahahhaah.


Sengek pulak gambar ni, A.Z dan A.Alud juga meraikan D.J.

Entry ni mungkin terlewat....D.J yang jadi teman 3 serangkai aku yang ke mana-mana mengiringi Boss telah menyambut hari lahirnya ke 29 tahun pada 10 Julai lalu. Pagi itu aku ke opis macam biasa, takde sebarang ucapan aku berikan pada D.J dan seolah2 tak ada apa yang berlaku.

Sebenarnya sebelum naik ke opis tadi, aku dah tempah kek D.J di Secret Recipe berdekatan. Tak lama lepas tu aku ke Secret Recipe untuk mengambil kek dan senyap2 menelefon A.Z yang berada di opis supaya memerhatikan D.J. Bimbang juga masa aku naik ke opis membawa kek tiba-tiba D.J ada depan pintu ke. Tak jadilah kejutannya.
Bila A.Z bagi isyarat aku boleh naik, terus masuk ke opis dan pergi ke dapur. Aku telefon Saida minta datang ke bahagian dapur. Bila aku paling ke belakang, Saida muncul tiba2, terjeritlah aku..terkejut sebab tak sangka2 dia kat situ. Huh! Nasib baik D.J tak respons sangat....
Aku, Saida bawa kek...perlahan2 jalan ke arah tempat duduk D.J, A.Z dah tunggu dengan kameranya. Surprise!!!!! Hehehhehe..D.J buat2 tak sangka agaknya dan menangis keterharuan..hahahah tipu je!
Lepas tu macam biasa, tiup lilin, potong kek, makan kek. Ringkas tapi bermaknalah harapnya buat D.J.
Happy Birthday..moga sihat, gembira dan bahagia hendaknya.

6 comments:

idasm said...

HAPPY BESDAY JUGA BUAT DIK JUE...
semoga panjang umur, murah rezeki.
.. suka ayat KZ.. teman 3 serangkai... hehe

Azwan Hashim said...

kak jue tetap maintain rock!!!huhu ;)

Anonymous said...

"K'ZYEE...TLG SAMPAIKAN SLM TUK DIK JUE ee N SAY HAPPY BELATED B'DAY DIK JUE..oOOOO...DAH 29TAHUN UPENYA..hihi...ORG KECIK MMGLAH GTU..HAHAAAH...DIK ZYEE,oppsss K'ZYEE..HARAP BAHAGIA 4EVER.."

FROM:
CTeey_yANt
SZ@GANU

Anonymous said...

tq tq tq... hehehehe... ;)

-dikju-

arieda salsabella said...

kecik2 cili api..hehe..hapy belated besday gak..

Anonymous said...

Salam...heppi besday DJ...apa la yg di hajatkan tu ek...hihihh