Sunday, January 11, 2009

Selamat Ulangtahun Boss....Siti Nurhaliza

10 Jan-Seawal jam 745mlm, sudah ramai tetamu yang hadir sehinggalah menjelang detik 12 tengah malam 11 Januari....hari lahir boss.


Ini kek hari jadi boss....warna putih dan pink. Cantikkan kek ni, geram je rasanya nak peluk2...hehhehe bukan nak makan tau....



Boss yang berpersalinan pink bergambar kenangan kek yang amatlah `cute' itu........



Sempat lagi boss `posing' selepas jam 12 tengah malam...ni gambar boss di usia genap 30 tahun.....



Gambar ini adalah reaksi wajah boss sewaktu Imran Ajmain menyanyikan lagu `Selamat Ulangtahun Sayang....'. Aku hubungi Fedtri Yahya seminggu sebelum acara ini supaya Imran dapat datang dan nyanyikan lagu istimewa ini buat boss......


Kenangan hari lahir dengan boss...bukan senang nak ambil gambar ni, rasanya boleh dikira berapa sangatlah gambar kenangan aku dan boss sewaktu sambutan ulangtahunnya sebelum ini. (D.J, A.Z dan Aiman enter frame juga...)


Eh..eh...orang yang sama rupanya tapi dalam aksi yang berbeza pula..lebih ceria!!!!

Aku, D.J dan boss...iskhhhh D.J ni menyibuk pulak kat belakang tuh.......

Gambar2 aku, Papa, bapa mertua dan mak mertuaku.....di majlis boss.....

Gambar sekeluarga....Papa, DSK, boss, mak mertua, bapa mentua, Sairah, aku, D.J.....

Aku, Fedtri dan Kak Ton......

















































































































1 comment:

tuan punya hati said...

baju akak matching ngan background dunia kecilku..cute!!!