Monday, September 28, 2009

Aktiviti Sewaktu Ramadhan


Saja selitkan dua gambar ni, mesti ramai dah tau gambar ni kat Mid Valley. Masa ni dah nak tutup dah Mid Valley tapi kami baru 20 minit sampai. Ni gara2 nak shopping rayalah ni, eh meneman orang shopping raya. Gaun kanak2???? Hahahahhaah.

Boss pun nak melaram gak dengan kostum kepala Ipin ni. Walaupun masa tu dia tengah sibuk diwawancara tapi nak cuba jugak.


Ni Ipin nak mencucuk langit ni, maca John Travolta je.


Aku sebenarnya yang lebih teruja nak bergambar dengan Upin & Ipin ni.


Inilah adik comel yang dubbing suara untuk Upin & Ipin.


Hahahah..ada yang kena tarik telinga ni.

Hah! Tembak!!!!

9 comments:

arieda salsabella said...

ahahh..kelakar tul tgk pic2 ni...
layannn...

arieda salsabella said...

ahahh..kelakar tul tgk pic2 ni...
layannn...

arieda salsabella said...

gambar yang last tu..kz ngan DJ ek..heheh

idasm said...

a'a.. comel2... mcm2 aksi upin n ipin...

zaffirazaini said...

comeeeyyyy!!!!! suke..suke..suke..

Anonymous said...

suke sukeeee...zamrie79

Kak Lon said...

Haha..tu Dikju ngan zie lah tu..

efa nur said...

comel jew....hikhikhik suke3.. :D

EFA NUR:)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI